Capital.ba

Prihod LinkedIn-a skočio 105 odsto

12.02.2012. / 8:10

NJUJORK, Poslovna društvena mreža LinkedIn ostvarila je vrlo dobre rezultate u proteklom tromjesečju, a nakon objave finansijskog izvještaja snažno su lansirane akcije te kompanije.

LinkedIn je u četvrtom tromjesečju 2011. ostvario prihod od 167,7 miliona dolara, što predstavlja skok od čak 105 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, vidljivo je iz izvještaja objavljenog u četvrtak. Poređenja radi, analitičari koje je anketirala agencija Bloomberg u prosjeku su prognozirali prihod od 159,8 miliona dolara. Kompanija je na američkom tržištu ostvarila 67 odsto ukupnog kvartalnog prihoda. Tromjesečna neto dobit iznosila je 6,9 miliona dolara, u poređenju sa 5,3 miliona godinu ranije.

Dobre rezultate LinkedIn može prvenstveno zahvaliti sve većem interesu oglašivača za ovu društvenu mrežu te rastu broja korisnika, od kojih mnogi koriste i ”premium” usluge. U finansijskom izvještaju navodi se kako je broj korisnika LinkedIna premašio 150 miliona, što je oko 20 miliona više u odnosu na podatak iz prethodnog izvještaja. Akcija kompanije skočila je u petak čak 17,76 odsto na zaključnu cijenu od 89,96 dolara.

Podsjetimo, LinkedIn je u maju prošle godine održao inicijalnu javnu ponudu akcija, postavši tako prva društvena mreža izlistana na američkom tržištu kapitala, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!