Capital.ba

Potrošači u Srbiji se najviše žale na tehničke proizvode

10.05.2010. / 7:20

BEOGRAD, Centar za zaštitu potrošača Ministarstva trgovine Srbije primio je za mjesec dana rada 368 pritužbi građana, a najviše se odnosi na neispravne tehničke proizvode.
Koordinator Centra Dušica Đorđević izjavila je da se od 368 žalbi, 123 odnosilo na ostvarivanje prava iz garancije.
Kako je rekla, rješeno je 280 poziva, što znači da se potrošač nije ponovo javio, nakon što je dobio savjet u Centru kako da ostvari svoja prava.
Đorđević je objasnila da građani mogu da traže savjet besplatnim pozivom na broj 0800-103-104. “Potrošač nazove, mi mu kažemo da se javi kasnije i onda mu damo savjet šta da radi”, navela je Đorđević.
Kako je rekla, nekada se problem potrošača prosljeđuje organizacijama potrošača, a ako je veći problem, može da se pošalje i tržišna inspekcija.
Đorđević je rekla i da je nekoliko slučajeva upućeno u Centar za medijaciju, kako bi se rješio vansudskim poravnanjem, jer je potrošački spor male vrijednosti i retko ko će ići na sud.
Prvi Centar za zaštitu potrošača u Srbiji, u kome građani mogu da dobiju pomoć pri rješavanju potrošačkih problema, otvoren je 18. marta. Beta

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!