Capital.ba

Potrošači u Srbiji nezadovoljni kvalitetom roba i usluga

30.10.2014. / 7:15

kupovinaBEOGRAD, Potrošači u Srbiji se uglavnom žale na kvalitet roba ili usluga, kažu iz Udruženja za zaštitu potrošača koje je u prvom kvartalu ove godine primilo gotovo četiri hiljade prigovora. 

Prema podacima tog udruženja u 2013. godini registrovano je 13.695 prigovora potrošača, za 5.000 više u odnosu na 2012, rečeno je juče na zajedničkoj sjednici odbora za trgovinu Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda.

Srbija je novi Zakon o zaštiti potrošača dobila u septembru i on je u potpunosti usklađen sa zakonima Evropske unije.

Iako Srbija ima novi zakon potrošaci bi trebalo više da vode računa gdje robu kupuju, kao i da za kupljenu robu obavezno traže garanciju i račun, upozoreno je sastanku dva odbora za trgovinu.

Prema novom zakonu, naime, rok za odgovor trgovca potrošaču na reklamaciju je osam dana, a za rješavanje reklamacije ne duži od 15 dana, kao i da je popravka robe moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!