Capital.ba

Potrošači najviše cijene proizvode iz Njemačke, a najmanje iz Kine

30.09.2019. / 13:26

KEMBRIDŽ – Globalni potrošači najviše cijene proizvode iz Njemačke, a najmanje iz Kine, pokazuje istraživanje agencije za javno mnijenje “JuGov” /YouGov/ i univerziteta Kembridž.

Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocijenilo njemačke proizvode, a samo šest odsto dalo im je negativnu ocjenu, pokazuju rezultati internetske ankete.

Prema ovoj anketi, Njemačka je na prvom mjestu sa 45 osvojenih bodova, dok je Italija na drugom sa 38 bodova. U stopu je prate Velika Britanija i Francuska, obje sa po 34 boda, Japan je osvojio 33 boda i bolji je za pet bodova od Južne Koreje.

Istovremeno, kineske proizvode 44 odsto ispitanika ocijenilo je negativno, a 15 odsto pozitivno, prenose mediji.

Kina je tako sa 29 bodova na posljednjem mjestu u grupi zemalja proizvođača.

Anketirani su potrošači iz zemalja i regija visokog dohotka, uključujući EU, SAD, Australiju i Japan, ali i onih s niskim dohotkom, poput Indije, Meksika, Kine, Nigerije i Južnoafričke Republike.

“Naše istraživanje pokazuje da porijeklo proizvoda i dalje bitno oblikuje njegovu percepciju među potrošačima”, zaključili su istraživači. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!