Potrošač ima pravo da podnese reklamaciju na proizvod
11.08.2013. / 10:07
BANJALUKA, Potrošač ima pravo da u pisanom obliku podnese reklamaciju u slučaju nedostatka na proizvodu ili usluzi, pogrešno zaračunate cijene i drugih nedostataka.
Zakonom o zaštiti potrošača propisuje se da je trgovac dužan da vodi posebnu knjigu reklamacija i da je dužan da na reklamaciju potrošača odgovori u roku od osam dana od dana njenog prijema.
Predsjednik Pokreta potrošača Republike Srpske Dragutin Bošković rekao je da potrošači u Srpskoj još nisu dovoljno edukovani o svojim pravima u vezi sa reklamacijom kupljenih proizvoda, koje im garantuju Zakon o obligacijama i zakoni o zaštiti potrošača BiH i Republike Srpske.
Bošković je istakao da rješavanje reklamacija sa trgovačkim firmama u Republici Srpskoj uglavnom zavisi od trgovca, ali da je te stvari lakše rješavati u većim trgovačkim centrima.
“Kada je u pitanju trgovačka kultura, to je vrlo individualno, tako da u nekim tržnim centrima nematate nikakvih problema, a u nekima neće ni da čuju”, rekao je Bošković. Srna
Tagovi: cijenepotrosacireklamacijatopvazno
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]