Capital.ba

Poštanska štedionica spremno dočekala klijente Univerzala

05.02.2014. / 7:55

postanska stedionicaBEOGRAD, Isplata deponenata Univerzal banke, kojoj je Narodna banka Srbije u petak oduzela dozvolu za rad, počela je juče na šalterima 60 ekspozitura banke Poštanske štedionice na teritoriji Srbije, a sudeći po gužvi u beogradskoj ekspozituri u ulici Kraljice Marije, građani su pohrlili da što prije podignu svoj novac.

“Poštanska štedionica spremno je dočekala posao isplate osiguranih depozita klijentima Univerzal banke”, izjavio je direktor filijale Beograd jedan banke Poštanska štedonica, Gojko Vlaisavljević.

Prema njegovim riječima, građani mogu da podnesu zahtjeve u 60 ekspozitura banke na teritoriji zemlje, od čega su im samo u Beogradu na raspolaganju 22 ekspoziture, gdje će u okviru redovnog radnog vremena klijenti moći da naplate svoja potraživanja.

On je naveo da su u prvim danima moguće gužve na šalterima i izrazio očekivanje da će Štedionica izaći u susret svim klijentima i primiti sve njihove zahtjeve.

Klijenti Univerzal banke, naglasio je, ne treba da brinu, jer su njihovi depoziti do visine od 50.000 evra po deponentu osigurani i Štedionica će ih isplatiti.

“Agencija za osiguranje depozita obezbjedila je dovoljno sredstava i Poštanska štedionica će odgovoriti na svaki zahtjev”, dodao je on.

Vlaisavljević je istakao da je povećan broj šalterskih službi, navodeći kao primjer ekspozituru osam filijale Beograd, gdje je oslobođena cijela jedna sala samo za isplatu klijenata Univerzal banke, a i sve stručne službe i sektori u banci su angažovani na tom poslu da bi klijentima izašli u susret.

Za sve informacije klijenti mogu da pozovu kol-centar Poštanske štedionice na broj telefona 011/ 2020 292, ili da posete sajt posted.co.rs, kao i da se obrate Agenciji za osiguranje depozita na njihove brojeve telefona, ili stečajnoj upravi Univerzal banke.

Vlaisavljević je napomenuo da klijenti Univerzal banke imaju rok od tri godine od rješenja Privrednog suda, koje je donijeto u ponedjeljak, da podnesu zahtjev banci isplatiocu za naplatu svojih potraživanja.

On je podsjetio da je prema Zakonu o osiguranju depozita Agencija za osiguranje depozita u određenom roku dužna da izađe u susret zahtjevu klijenta i isplati sredstva, dodavši da ukoliko postoje neke nesuglasice oko visine potraživanja klijenti treba da upute pisanu reklamaciju Poštanskoj štedionici, Agenciji ili stečajnoj upravi Univerzal banke.

Vlaisavljević je kazao da se najbrojniji zahtjevi klijenata do sada odnose na isplatu oročene štednje koju su imali u Univerzal banci.

“U ovom slučaju isplaćujemo visinu osiguranog depozita, a ukoliko su zaintersovani, pod opštim uslovima Poštanske štedionice mogu da oroče sredstva i banka će im na licu mjesta otvoriti depozitni račun gdje će moći da ostave svoja sredstva”, naveo je.

Takođe, svi korisnici koji su imali tekuće račune kod Univerzal banke mogu otvoriti tekući račun za uplatu primanja iz radnih organizacija i PIO fonda u bilo kojoj drugoj banci, kao i u Poštanskoj štedionici.

Studentkinja Medicinskog fakulteta Marina Mašin je u Poštansku štedionicu došla kako bi podigla novac od studetskog kredita.

Iako je, kako je navela, čekala oko dva sata da dođe na red, cijela procedura nije komplikovana.

“Procudera je prilično jedostavna, kao kad podižete novac u banci – potrebna je kartica i neki lični dokument. Zadovoljna sam i nema nikakvih problema”, kaže Marina, i dodaje da nije bila zabrinuta za sredstva na računu u Univerzal banci, jer se, nakon što je čula da se banka gasi, putem interneta o svemu detaljno informisala.

Penzionerka Ljiljana Svorcan je došla da se informiše šta će biti sa tekućim računom koji je imala u Univerzal banci.

“S obzirom da sam imala tekući račun u Univerzal banci došla sam da vidim šta ću dalje”, navodi ona i dodaje da će vjerovatno ostati klijent u Poštanskoj štedionici, gdje će otvoriti novi tekući račun na koji će prebaciti sva sredstva sa prethodnog.

Klijentkinja Univerzal banke, Slađana, objašnjava da je u petak uveče uobičajeno podigla novac na bankomatu, a već u subotu ujutro kartica joj je bila blokirana.

“I šta sad da radim? Ne želim da nosim sav novac sa sobom, već da kao svi građani mogu da ih podignem na bankomatu, ali kako da imam opet povjerenja u neku drugu banku”, pita se Slađana.

Nemam od čega da štedim, ali smatram da nije u redu da novac koji mi je potreban za svakodnevni život moram da držim u slamarici, dodaje ona.

Komentarišući činjenicu da u redu ispred šaltera čeka nekoliko desetina građana, među kojima je i ona, Slađana smatra da se tako stvara slika da svi oni imaju puno novca i da su prvenstveno došli da podignu ušteđevinu. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!