Capital.ba

Poslovnu klimu kreiraju pozitivne priče, ali i otvaranje afera

28.04.2017. / 14:57

ISTOČNO SARAJEVO – Mediji snažno utiču na kreiranje poslovne klime, ali pozitivne priče nisu jedine koje mogu da utiču na poslovni ambijent, jer razotkrivanjem afera dugoročno se sprečavaju veće štete i posljedice u privredi.

U tom procesu mediji moraju da mijenjaju sistem rada i način plasiranja informacija u skladu sa digitalizacijom i sve češćim potrebama čitalaca za drugačijim izvorima informacija. Ovo je između ostalog istaknuto na drugom po redu Jahorina ekonomskom forumu, gdje je održan panel na temu “Uloga medija u kreiranju poslovne klime”.

Panelisti su pokušali da daju odgovor na pitanje koliko mediji mogu i trebaju da učestvuju na kreiranju poslovne klime.

Jedno od pitanja koje je otvoreno je da li mediji smatraju da dobre i pozitivne priče iz poslovnog svijeta ne spadaju u domen njihovog interesa nego u sferu marketinga.

Sandra Gojković Arbutina, glavni i odgovorni urednik “Nezavisnih novina”, ukazala je na aktuelni projekat Nezavisnih novina, pod nazivom “50 plus” koji demantuje uvriježeno mišljenje da mediji pozitivne priče objavljuju isključivo ako ih naplate. Ovim projektom, koji nije komercijalan, predstavlja se desetine firmi koje uspješno posluju kako bi se javnosti prikazale sve te kompanije i njihovo poslovanje.

Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik NIN-a, govorio je o problemu tabloidizacije Srbije i činjenici da su tabloidi svojim tiražima daleko prestigli ozbiljnije medije, međutim, i dalje postoji ono što se zove “odgovorno novinarstvo”, a to dokazuje i tiraž NIN-a, koji baštini tradiciju dužu od 80 godina.

Siniša Vukelić, urednik portala Capital, govorio je o tome da poslovnu klimu ne kreiraju samo pozitivne priče, te da su brojne afere, koje između ostalog, razotkriva ovaj portal, doprinijeli da se zaustave te kriminalne radnje i završe sudskim epilogom.

Željka Šulc, portparol misije OEBS-a, istakla je da mediji ne prepoznaju pozitivne priče kao zanimljivu vijest i da im ne daju dovoljno prostora u svojim medijima.

Denis Kuljiš, ugledni novinar i hrvatski analitičar, istakao je da tradicionalni mediji moraju da mijenjaju svoj sistem rada i da se prilagođavaju trendovima koji su neminovnost i da najveći dio tog kolača uzimaju televizije.

Pored navedenih, učesnici panela bili su i Sandra Kukić, novinarka RTRS-a, Azra Atagić – Ćatović, direktorica Akta.ba. Posao moderatora ovog panela prepušten je Borislavu Miljanoviću. Nezavisne novine

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!