Podsticaj za izlazak na strana tržišta
16.06.2014. / 13:47
BANJALUKA, Predstavljanje kompanije “Lanako” iz Banjaluke u izdanju publikacije “Vodič do izuzetnosti” Univerziteta Kembridž veliki je podsticaj za izlazak ove kompanije na strana tržišta u istočnoj i centralnoj Evropi, na Bliskom istoku i u Africi, izjavio je danas vlasnik i direktor ove kompanije Nebojša Ninić.
Ninić je rekao novinarima u Banjaluci da “Lanako” može imati i poslovnog uspjeha u okruženju, gdje su već u toku neki pregovori.
Govoreći o projektima zbog kojih je “Lanako” uvršten u ovu publikaciju, on je naveo da je projekat “Dositej” rađen zajedno sa svjetskim kompanijama, kao što su “Majkrosoft” i “Intel”, dodajući da su u tom poslu imali pristup najnovijim tehnologijama.
Ninić je napomenuo da su taj, kao i projekat “Edius”, prije dvije godine predstavljeni na sajmu edukacije i softvera u Londonu, gdje su bili zapaženi od predstavnika Univerziteta Kembridž.
Menadžer za odnose sa javnošću ove kompanije Nina Kremenović rekla je da je u publikaciji “Vodič do izuzetnosti” ova banjalučka kompanija uvrštena među 11 firmi po inovativnosti i kreativnosti u poglavlju “Izuzetni inovatori”, dok su “Dositej” i “Edius” okarakterisani kao projekti koji poboljšavaju i razvijaju obrazovni nivo. Srna
Tagovi: lanakonebojsa ninicnina kremenovicprojekti
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]