Capital.ba

Podravka uskoro potpisuje ugovore sa dva velika kineska trgovačka lanca

13.11.2016. / 13:05

podravkaPEKING, Na ovogodišnjem kineskom Sajmu svjetskih prehrambenih proizvoda i usluga – FHC China uspješno se predstavila i hrvatska Podravka čiji se najpopularniji proizvodi već nalaze na policama trgovina u Pekingu i Šangaju.

 

Radi se o nedavno završenom sajmu koji se može pohvaliti sa čak 19 izdanja sa isključivo uvezenim proizvodima i prosječno preko dvije hiljade izlagača iz čak 66 zemalja.

Među njima se redovno nalaze međunarodni dobavljači koji se bave prodajom u najmnogojudnijoj zemlji svijeta ili međunarodni brandovi koji nastaju u Kini.

 

Ovogodišnje izdanje usmjerilo se na kupce kvalitetnih uvezenih proizvoda te prehrambene proizvode i pića koja nisu proizvedena u Kini.

Kinesko predstavništvo koprivničke prehrambene kompanije, na čijem je čelu Goran Kapičić, otvoreno je u januaru 2015. u Pekingu, nakon čega je veliki broj njezinih proizvoda registrirovan u toj zemlji.

Ako se uzme u obzir činjenica da je Hrvatska u odnosu na Kinu i njezino tržište posve mala zemlja čija cijela populacija ne bi ušla ni u top 20 najmnogoljudnijih gradova Kine i da joj za kineski ‘zalogaj’ u cjelini i dalje nedostaje dobar brending i šira prepoznatljivost, uspjeh Podravke u tek godinu može se smatrati izuzetno značajnim.

Njezini proizvodi su od ove godine prisutni u nizu najvažnijih prodajnih lanaca u Pekingu i Šangaju koji su specijalizovani za prodaju uvozne robe i u koje redovno zalaze stranci koji žive u tim gradovima te kineska srednja i viša klasa jake platežne moći.

 

Radi se u trgovinama Jenny Lou, Jenny Wang i April Gourmet u kineskoj prijestolnici odnosno japanskom prodajnom lancu Family Mart u Šangaju.

U ponudi su voda Studena, Podravkini džemovi i marmelade, krem namazi Linolada, tjestenine i umaci, instant supe te Lino žitni proizvodi.

Kako navode iz Podravkina prvog dalekoistočnog predstavništva, za koju sedmicu se očekuje i potpisivanje ugovora sa prodajnim lancima 7-Eleven i Lawson, koji se u dva navedena grada nalaze na svakom koraku.
Najveća hrvatska prehrambena kompanija iskoristila je i mogućnost prodaje po kojoj su Kinezi itekako poznati, a radi se o e-poslovanju, tačnije online prodaji te dostavi na kućnu adresu.

Prije nekih mjesec i po Podravka je otvorila svoju virtualnu trgovinu na kineskoj stranici taobao.com, kineskom pandanu eBaya odnosno Amazona, kojom upravlja grupacija Alibaba, jedna od najvećih svjetskih kompanija za internet prodaju.

 

U njoj se na jednom mjestu mogu pronaći svi Podravkini proizvodi registrirani u Kini koji su se prvih sedam dana poslovanja prodavali uz prigodno sniženje. Hina

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!