Capital.ba

Podići svijest o važnosti brendinga

15.06.2012. / 17:14

SARAJEVO, U prisustvu velikog broja predstavnika regionalnih brendova i stručnjaka iz oblasti komunikacija, brendiranja i istraživanja u Sarajevu je održana Druga brending konferencija, čiji je cilj podizanje svijesti domaćih preduzetnika o važnosti brendinga u jačanju domaće privrede.

Oslanjajući se na uspješnu prošlogodišnju konferenciju, koja je u fokusu imala razvoj brendova, Druga brending konferencija bila je u znaku mjerenja brend indeksa, pa su teme predavanja i panel diskusija, između ostalog bile: “Kada re-brendirati, a kada ugasiti brend?”, “Usponi i padovi brendova”, “Povećanje prodaje i borba za poziciju na policama”.

Skup je pod motom “Čiji je veći brend indeks” organizovala komunikacijska agencija “Via medija”.

Na konferenciji su učestvovali istaknuti stručnjaci iz oblasti brendinga koji su sa predstavnicima kompanija uspješno razmijenili znanja i iskustva, saopšteno je iz agencije. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!