Capital.ba

Početak prodaje iznad svih očekivanja

11.03.2008. / 14:13

GRUDE, Kompanija Violeta je prvog dana prodaje novih “lady” higijenskih uložaka sa vlažnom maramicom u subotu, 8. marta, u Sarajevu, Banjaluci, Tuzli, Mostaru i drugim većim gradovima, prodala oko 30.000 ovih proizvoda.Prvi pokazatelji prodaje obećavaju izvanredne rezultate i novi uspjeh najboljeg domaćeg branda, a sličan uspjeh zabilježen je i sa “violeta baby pelenama”, koje su smanjile uvoz pelena u BiH za oko 35 odsto, saopšteno je iz “Violete”.

“Violeta” je ovim higijenskim ulošcima sa vlažnom maramicom, te dnevnim ulošcima, osmislila koncept potpune higijene za svaku ženu. Kupci su veoma pozitivno komentarisali vlažnu maramicu koja se nalazi uz svaki uložak, kao super inovaciju i potreban dodatak.

“Samo kvalitetnim proizvodima moguće je konkurirati stranim brandovima i ostvariti porast domaće proizvodnje”, navodi se u saopštenju.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!