Partnerstvo Mercedes-a i Facebook-a
12.01.2012. / 8:55
VAŠINGTON, Kompanije “Facebook” i “Mercedes benc” su sklopile partnerstvo, zasnovano na navigacionom sistemu “mbrace2” koji će korisnicima omogući da se vidi koji se prijatelji nalaze u blizini.
“Facebook” je na sajmu elektronike za široku potrošnju – CES (Consumer Electronics Show) koji se održava u Las Vegasu od 10. do 13. januara ozvaničio tu aplikaciju, razvijenu u partnerstvu s američkim ogrankom “Mercedes benca”, prenijeli su francuski elektronski mediji.
Aplikacija nudi vozačima samo nekoliko opcija “Facebook-a”, kao što je mogućnost da se vide prijatelji ili omiljena mjesta na navigacionom sistemu.
U aplikaciju će, međutim, biti nemoguće unositi tekst kada je vozilo u pokretu, tako da neće biti saobraćajne opasnosti.
Aplikacija bi trebalo da bude dostupna na proljeće, kada će biti lansiran “Mercedesov” model za 2013. godinu “SL-klas”, a biće instalirana i u svim ostalim modelima “Mercedesa” za 2013. godinu. Tanjug
Tagovi: aplikacijafacebookmercedes bencpartnerstvo
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]