Capital.ba

Pao tender za medijsku promociju Jahorine

18.06.2021. / 15:50

JAHORINA – Olimpiijski centar (OC) „Jahorina“ poništio je tender za nabavku usluga medijske promocije, vrijedan skoro pola miliona maraka, jer su bila prijavljena samo dva kvalifikovana ponuđača, što nije bilo dovoljno za sklapanje okvirnog sporazuma.

tender

Foto: Facebook OC Jahorina

Ovo je već drugi put da Olimpijski centar poništava tu nabavku. Prvi put razlog poništenja bilo je neslaganje između obavještenja o javnoj nabavci i tenderske dokumetacije.

Kako je CAPITAL ranije pisao OC „Jahorina“ je namjeravao da se u naredne tri godine reklamira u medijima u Republici Srpskoj, Srbiji i inostranstvu, a za te namjene su bili spremni izdvojiti skoro pola miliona maraka.

Nabavkom je najviše novca bilo planirano za štampane medije u Srbiji i to čak 158.301 KM sa PDV-om, što je 33 odsto ukupnog iznosa izdvojenog za reklamiranje.

Pozamašna cifra planirana je i za štampane medije u BiH koji bi dobili 56.160 KM, dok je za televizije planirano izdvajanje od oko 34.000 maraka.

Za štampane medije u inostranstvu planirano je izdvajanje 34.632 KM, dok su za promociju na internet portalima u Srbiji bili spremni platiti 34.655 maraka.

Olimpijski centar je za reklamu na internet portalima u BiH, prema tenderskoj dokumentaciji, bio spreman dati 37.323 KM, dok su stavku „promocije u ostalim medijima“ definisali u iznosu od 112.764 marke.

Uslovi koji su ponuđači trebali da ispune su bili rigorozni, pa se tako od štampanih medija iz BiH tražilo da su već sarađivali sa planinskim centrima koji se bave zimskim i ljetnim turizmom, isto se zahtijevalo i od „ostalih medija za promociju“ i televizija, a štampani mediji iz Srbije morali su ispuniti uslov saradnje sa turističkim centrom. Za štampane medije u inostranstvu, portale iz BiH i Srbije nisu navedni takvi uslovi.

Kako je CAPITAL ranije pisao, u 2020. godini, koju je obilježila pandemija virusa korona i pad profita, u skoro svim djelatnostima, Olimpijski centar „Jahorina“ je uspio da ostvari dobit od 2,1 milion KM što je njihov najbolji rezultat u posljednjih nekoliko godina.

Prihodi su sa 15 miliona smanjeni na 12,7 miliona KM, dok su rashodi sa 14,9 smanjeni na 10,6 miliona maraka.

CAPITAL: Bojana Ninković

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Pao tender za medijsku promociju Jahorine

    1. Sumnjivo Lice

      Za ATV je predviđeno samo 34.000 maraka?! Nije ni čudno zašto je pao tender…