Capital.ba

Ovo su šest najboljih trgovačkih centara u Evropi

23.04.2016. / 9:45

trgovacki centar istanbulISTANBUL, Međunarodno vijeće trgovačkih centara (ICSC) odabralo je šest trgovačkih centara kao pobjednike u sklopu prestižnih Nagrada za evropske trgovačke centre za 2016. godinu.

Ovo je bila 40 godišnjica nagrada kojima ICSC predstavlja najbolje prodajna kretanja u Evropi za nove, revitalizirane ili proširene projekte. Priznate kao najprestižnija priznanja u industriji, ICSC nagrade su provjerene od visokih međunarodnih ličnosti branše i daju vlasnicima, programerima, arhitektima i menadžerima trgovačkih centara priliku da pokažu svoje umijeće globalnoj publici.

Nagrade su rezultat detaljne ocjene i lične inspekcije na licu mjesta centara od ICSC žirija.

Dobitnici ICSC nagrade za evropske trgovačke centre odabrani su između 12 finalista koji dolaze iz deset zemalja širom Evrope.

Pobjednici su:
Nova gradnja – veliki / ekstra veliki: Mall of Istanbul Istanbul, Turska.
Nova gradnja – veliki / ekstra veliki: Zorlu centar u Istanbulu, Turska.
Nova gradnja – mali / srednji: Markthal Rotterdam u Rotterdamu,Holandija.
Obnova / proširenje – srednji: Frederiksberg Centret u Kopenhagenu, Danska.
Obnova / proširenje – veliki: Trgovački centar Ülemiste u Tallinnu, Estonija.
Novoizgrađeni centar: Arena u Birminghamu, Velika Britanija.

Osim toga, ICSC žiri dodijelio je i dvije posebne nagrade:

Resource nagrada Milaneo Stuttgart centru u Stuttgartu, u Njemačkoj. Nagrada Resource daje se samo kada se ICSC ocjenjivački sud složi da se projektanti, programeri, arhitekti, voditelji ili prodavači zalažu za dugoročni održivi razvoj. Nova gradnja – mali / srednji (pohvala): BIG Ashdod Mall Ashdod, Izrael.

Predsjednik žirija Joao Correia de Sampaio rekao je: “Ovi projekti su izvanredni, ne samo zbog njihovog unutrašnjeg i spoljašnjeg dizajna i inovativnih arhitektonskih obilježja, nego i zbog njihovog dobro planiranog miksa stanara i komercijalnog i ekonomskog uspjeha”.

“Kao jasan trend industrije vidimo hranu, kao i za zabavu, zdravlje i kulturu, koji uzimaju sve veću ulogu i udio u prostoru u trgovačkim centrima razvijajući ih sve više u mjesta gdje ljudi obavljaju više od trgovine. Svjedoci smo najvećih šema, uključujući širok raspon objekata za povećanje maloprodajnog iskustva – uključujući i kultna multipleks kina, dvorane za kazališnu i muzičku zabavu i izložbene objekte za grad – sve što gradi uvjerljivu ponudu za kupca šire od tipičnih očekivanja “, rekao je  Sampaio. Inikator.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!