Capital.ba

Ovo je recept koji pobjeđuje

13.06.2015. / 6:10

zlatiborBEOGRAD, Efekti kampanje Moja Srbija, koja za cilj ima promociju domaćeg turizma, po svemu sudeći će biti rast broja domaćih turista, izjavila je juče direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac.

“Prema nekim prvim preliminarnim najavama u hotelima u našim planinskim centrima već se evidentiraju intenzivnije najave posjeta. To ohrabruje i mi se nadamo da će finalni rezultat biti i bolji nego što smo planirali, jer ovo je recept koji pobjeđuje”, rekla je Plamenac za Tanjug.

Ona je podsjetila da je zimska kampanja pod nazivom Zabava je na vrhu, u koju su bili uključeni predstavnici privrede, nevladinog sektora, lokalnih turističkih organizacija, Skijališta Srbije, doprinijela da po prvi put, poslije nekoliko godina, bude zabilježan rast broja domaćih turista.

Taj rast se održao do aprila i ohrabrujući je rezultat koji ukazuje da će i rezultati koje smo planirali u vremenu koje slijedi biti ostvareni, rekla je Plamenac. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!