Capital.ba

Otvorene javne konslutacije o smanjenju minutaže oglašavanja

17.07.2013. / 12:12

amela-odobasicSARAJEVO, Savjet Regulatorne agencije za komunikacije /RAK/ BiH nije donio odluku o smanjenju minutaže oglašavanja u programima javnih servisa u BiH, već je otvorio dvomjesečnu javnu raspravu o ovoj temi, tokom koje će svi moći da dostave svoje argumente, izjavila je danas Srni portparol Agencije Amela Odobašić.
Prema njenim riječima, inicijativu za izmjenu Kodeksa dostavila je grupa komercijalnih stanica tražeći da se javnim servisima smanji minutaža oglašavanja sa važećih šest na četiri minuta po satu programa, čime bi javni servisi bili izjednačeni sa drugim javnim RTV stanicama.

“Savjet RAK-a razmatrao je ovu inicijativu i, nakon interne analize, na sjednici od 5. jula usvojio Nacrt izmjena Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, te odobrio proces javnih konsultacija u trajanju od 60 dana, odnosno do 6. septembra”, precizirala je Odobašićeva.

Ona je pojasnila da nije riječ o konačnoj odluci, već o javnoj raspravi. “U ovom periodu javni servisi, komercijalne stanice, novinarska udruženja i sve druge relevantne strane imaju pravo i mogućnost da Savjetu RAK-a dostave argumentovane komentare na osnovu kojih će Savjet donijeti konačnu odluku”, dodala je Odobašićeva.

Ona je prenijela razumijevanje RAK-a za reakciju javnih servisa da bi smanjenje vremena za dozvoljeno oglašavanje moglo ugroziti njihovu finansijsku stabilnost.

“Od menadžmenta sva tri javna servisa očekujemo da će, osim deklarativnih izjava koje su alarmantne za njihove zaposlene, RAK-u predstaviti činjenično stanje, odnosno da će dokazati na koji bi način bilo ugroženo njihovo finansijsko poslovanje”, napomenula je Odobašićeva.

Predstavnici tri javna servisa u BiH – RTRS, FTV i BHT održali su juče sastanak, sa kojeg je poručeno da bi smanjenje dozvoljenog oglašavanja po satu programa sa dosadašnjih šest na četiri minuta značilo ugrožavanje emitovanja tv programa, ali i egzistenciju oko 2.000 njihovih radnika.

Podatak je javnih servisa da bi smanjenjem minutaže oglašavanja sa šest na četiri minuta direktno izgubili osam miliona KM prihoda. Izmjenu Kodeksa zatražili su BN, TV1, “Hajat TV”, OBN i TV “Alfa”. (Srna)

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!