Online promocija srpske turističke ponude
19.09.2018. / 8:15
BEOGRAD/HANGDŽO, Na sastanku Hangdžou predstavnika Vlade Srbije i kineske kompanije “Alibaba” dogovoreno je da se do kraja godine finaliziraju svi planovi čiji je krajnji cilj plasiranje platforme za elektronsko plaćanje “Alipej” na srpsko tržište, a da se na tržištu Kine promoviše turistička ponuda Srbije.
Ovo je dogovoreno na sastanku, u sjedištu ove kompanije, državnog sekretara u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Tatjane Matić sa potpredsjednikom “Alibabe” Helen Hu i kompanijskim timom za Evropu.
Na sastanku je bilo riječi o daljoj saradnji u oblasti onlajn turizma i elektronske trgovine i plaćanja, saopšteno je iz Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije.
Kako se očekuje “Alibabina” platforma “Fligi” /Fligy/ doprinijela bi u značajnoj mjeri promociji Srbije kao destinacije, ali i olakšala brojnim turistima iz Kine dolazak u Srbiju.
Ta platforma kineskog giganta u oblasti digitalne ekonomije posebno je važna zbog činjenice da je broj kineskih turista u odnosu na 2016. godinu porastao za 180,8 odsto dok je samo u prvoj polovini ove godine taj porast bio, u odnosu isti period prošle godine, 97,4 odsto. Srna
Tagovi: kinasrbijatatjana maticturizam
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]