Omnikom povećao kvartalni profit
23.04.2014. / 7:15
VAŠINGTON, Američka marketinška kompanija Omnikom (Omnicom), koja je u procesu spajanja sa francuskom grupacijom Piblisi (Publicis), u prvom tromjesečju ove godine ostvarila je bolje rezultate od očekivanih, zahvaljujući prije svega dobrom poslovanju na domaćem tržištu.
U prvom kvartalu 2014, Omnikom, inače vlasnik agencija kao što su BBDO, Silverstejn&Partners i drugih, ostvario je prihode u iznosu od 3,50 milijardi dolara (2,53 milijarde evra), prema 3,39 milijardi u istom periodu godinu ranije. Finansijski analitičari očekivali su 3,48 milijardi dolara prihoda, prenio je Rojters.
Neto profit u posmatranom kvartalu vrijedio je 201,4 miliona dolara, dok je u istom tromjesečju 2013. iznosio 199,7 miliona dolara.
Spajanje sa francuskom kompanijom Piblisi, prema najavama, trebalo bi da bude završeno do kraja drugog ili na početku trećeg tromjesečja, a novi entitet predstavljaće najveću marketinšku kompaniju u svijetu. Tanjug
Tagovi: omnikompiblsiposlovanjerezultat
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]