Capital.ba

Odjevni brendovi u Srpskoj

30.07.2012. / 8:20

BANJALUKA,  Nekolicina tekstilnih firmi iz RS uspjela je da napravi odjevne brendove čiji je kvalitet pridobio kupce u zemlji i regionu, što pokazuje da se na tržištu može opstati ne radeći isključivo jeftine poslove dorade za inostrane naručioce, takozvane lon poslove.

 
Među domaćim tekstilcima koji su razvili vlastite robne marke posebno mjesto zauzima modna kuća “Carmen Line” iz Banjaluke, čije su haljine među ženama postale sinonim za visoku modu, ali i kvalitetnu svakodnevnu odjeću.
Zorislav Stojić, direktor i vlasnik modne konfekcije “Carmen Line”, rekao je kako ova kompanija od početka poslovanja radi vlastite kolekcije.
“Veoma smo srećni zbog toga što je među damama u zemlji, ali i van nje, ‘Carmen Line’ stekao reputaciju brenda prepoznatljivog na domaćem terenu”, rekao je Stojić.
On je rekao da je kompanija, koja iduće godine slavi 20 godina postojanja, razvila maloprodajnu mrežu od 12 butika u cijeloj BiH i da zapošljava 50 radnika.
“Tokom protekle dvije decenije imali smo uspona i padova, ali danas sa sigurnošću možemo reći da modna konfekcija ‘Carmen Line’ čvrsto stoji na svojim nogama, na domaćem, ali djelimično i na regionalnom tržištu”, rekao je Stojić.
Jedno od najpoznatijih tekstilnih imena među domaćim poslodavcima koji nabavljaju radnu odjeću za zaposlene je banjalučki “Miltex”.
Prema riječima Višnje Popović, direktorice prodaje u “Miltexu”, ova mala fabrika, koja zapošljava 30 radnika, već godinama uz poštovanje najviših standarda kvaliteta na domaće i regionalno tržište plasira više od radne odjeće.
“Ovo je odjeća koja znači zaštitu, kvalitet i prepoznatljiv imidž svakoga ko je nosi uz osjećaj ugodnosti dok radite svoj posao”, rekla je ona.
Popovićeva je istakla da je ova firma u svom asortimanu akcenat stavila na radna odijela, kombinezone, prsluke, medicinsku odjeću i službenu odjeću za radnike koji su zaposleni u policiji ili određenim vrstama obezbjeđenja.
“Modernizacijom proizvodnje i opreme, te uvođenjem standarda za kvalitet upravljanja ISO 9001:2008, od 2007. godine postavili smo nove ciljeve za unapređenje poslovanja i poboljšanje kvaliteta svih naših proizvoda”, rekla je Popovićeva.
U kompaniji “Exclusive Lingerie” 20 godina proizvode žensko intimno rublje i kupaće kostime.
Boris Tolimir, tehnički direktor banjalučke kompanije “Exclusive Lingerie”, koja proizvodi intimno rublje i kupaće kostime, kaže da se u stvaranju postojećeg brenda radilo sistematski i kontinuirano.
“Gotovo svakodnevno, upravljački menadžment radi kako na usavršavanju proizvodnog programa i proširenju istog, tako i na očuvanju visokog kvaliteta, koji je danas jedan od osnovnih motiva našeg poslovanja”, rekao je Tolimir.
On je precizirao da u firmi trenutno rade dvije linije u okviru kolekcije ženskog intimnog rublja – cooton line, linija rublja koja se radi isključivo od pamuka, i micro line, linija rublja koja se radi od mikrofibera.
“Za nas veliki značaj u proizvodnji imaju i kolekcije kupaćih kostima, koje smo, pored ženskih, zbog velikog interesovanja naših kupaca, proširili modelima dječjih i muških kupaćih kostima”, rekao je Tolimir.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!