Capital.ba

Novi vid promocije Vrnjačke Banje

13.06.2014. / 6:50

vrnjacka banjaVRNJAČKA BANJA, Turistička organizacija Vrnjačke Banje je prva u Srbiji koja je odlučila da ide u korak sa vremenom i modernim tehnologijama, te da putem društvenih mreža okupi zainteresovane za jedan sasvim inovativan način predstavljanja turističke ponude.

Kao što tviteraši imaju TweetUp, u slučaju Vrnjačke Banje, takvo druženje bi se zvalo – “#VrnjackiPRUp“.

Goran Karavesović iz TO Vrnjačka Banja kaže da svaki promoter ima od 500 do 10.000 ljudi koji ih prate, tako da bi na ovakav vid promocije, broj ljudi koji bi vidjeli nešto vezano za Vrnjačku Banju, bio mjeren velikim brojem.

“Ideja je da se okupe ljudi iz blogosfere, tvitosfere i ostalih savremenih formi komunikacije, edukacije, marketinga i PR-a, koji gaje interesovanje prema kulturi, turizmu i promociji nacionalnih brendova, među koje svakako spada i Vrnjačka Banja, kako bismo udruženim snagama razmijenili ideje i saslušali sugestije, koje bi mogle unaprijediti našu turističku ponudu“, kaže Karavesović.

Posjetioci ovog prvog tweetup-a organizovanog od strane jedne turističke organizacije u saradnji sa PR portalom www.zajavnost.info, imaće prilike da se 14. juna upoznaju sa istorijom i proizvodnjom čuvene “Vode Vrnjci”, obiđu hotel Merkur, zakače svoj katanac na Mostu ljubavi, slikaju se ispred maskote Vrnjačke Banje – vrapca Gočka, obuju tradicionalne opanke koji su nova atrakcija Banje, posjete kupatilo i upoznaju se sa novim spa centrom ili obiđu centralni i japanski vrt. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!