Capital.ba

Novi program lojalnosti Mercatora

23.04.2013. / 11:00

projekat lojalnostiBANJALUKA, Mercator BL je u okviru novog programa lojalnosti “Sakupi i izaberi”, za svoje kupce pripremio ponudu modernog keramičkog i porculanskog Delimano posuđa po cijenama nižim za 50 odsto.

Nakon izuzetno uspješnog projekta lojalnosti koji je u ponudi imao odabrane proizvode iz Dormeo kolekcije za zdrav i ugodan san, Mercator BL  je kroz novi projekat svojim vjernim kupcima omogućio odličnu ponudu keramičkog i porculanskog posuđa bezvremenskog dizajna i vrhunskog kvaliteta. Ovo ekološko posuđe je pogodno za svako domaćinstvo, tradicionalan ili moderan način života, navodi se u saopštenju.

U ponudi su trodijelni setovi za ručavanje, supu i kolače, te šoljice za kafu i čaj za svakodnevnu upotrebu ili svečane prilike. Tu su i trodijelni set malih zdjela za puding, žitarice i grickalice, tanjiri za tortu i ribu, kao i velika zdjela za salatu.  Mercator je tokom odabira artikala za ovaj projekat i ovoga puta mislio na najmlađe, te je u ponudu uvrstio i šaroliki trodijelni set: šolja, zdjela i tanjir, zajedno sa metalnom kutijom za užinu, sa motivima iz crtića. Za sve koji vode računa o zdravoj ishrani, u ponudi su inovativni, ekološki i jednostavni za čišćenje vatrostalni pekači Delimano Forno, napravljeni od vrhunske keramike i otporni na ekstremne promjene temperature.

Tokom novog projekta lojalnosti “Sakupi i izaberi” koji je započeo 22. aprila i trajaće do 25. avgusta u svim Mercator marketima, kupcima će biti omogućeno da uz određen broj sakupljenih naljepnica, po cijenima nižim za 50 odsto, izaberu posuđe iz kolekcije Delimano. Za svakih potrošenih 10 KM u Mercator marketima, kupac dobija jednu naljepnicu, te sa sakupljenih 10 odnosno 15, za dječije setove i Forno pekače, ostvaruje popust od 50 odsto. Korisnici kartice Mercator Pika do popusta mogu i brže, dovoljno je da sakupe samo 5, odnosno 10 naljepnica za dječiji set i Forno pekače.

Mercator BL, kroz projekat lojalnosti Delimano, želi podstaći svoje kupce na ekološko razmišljanje po pitanju izbora proizvoda za domaćinstvo koje im omogućava zdrav način pripreme hrane, a ujedno i obezbijediti najbolje cijene za kreiranje savršenog seta posuđa bezvremenskog dizajna za vrhunsku umjetnost serviranja.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!