Capital.ba

Nova kampanja MOJA BANKE „Štedim ispred svih“

14.02.2012. / 12:59

SARAJEVO,  MOJA BANKA pokrenula je novu atraktivnu akciju štednje, sa visokom kamatnom stopom i do šest odsto. „Štedim ispred svih“ naziv je kampanje MOJA BANKE, kojoj je cilj podizanje svijesti o neophodnosti štednje.

„Kroz ovu kampanju želimo pokazati da možemo ponuditi uslugu koja odgovara zahtjevima klijenata. U vremenu krize štednja ima poseban značaj. Zbog toga mi kao domaća banka nastojimo podsticati ljude na istu, jer štednja je najbolji način za planiranje budućnosti“, kaže Ognjen Samardžić, direktor MOJA BANKE.
MOJA BANKA u svom poslovanju bilježi konstantan rast. U 2011.godini otvoreno je preko 10.000 računa, te se vrijednost štednje povećala za 33,7 posto, navodi se u saopštenju.
Sigurnosti depozita i povjerenju u Banku doprinosi njena pripadnost najvećem privatnom poslovnom sistemu u Bosni i Hercegovini, ASA grupaciji.

Kao članica ovog domaćeg brenda MOJA BANKA zajedno sa ASA grupacijom doprinosi razvoju bh.društva i čini pokretačku snagu bh. ekonomije.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!