Capital.ba

Nijemci smanjili kupovine u februaru za 0,4 odsto

31.03.2016. / 9:14

maloprodajaBERLIN, Maloprodaja u Njemačkoj, budno praćena mjera povjerenja domaćinstava, pala je u februaru, pošto entuzijazam potrošača u vodećoj evropskoj ekonomiji počinje da osjeća prijetnje globalnih ekonomskih rizika, pokazali su danas objavljeni zvanični podaci.

Promet u maloprodaji opao je za 0,4 odsto u februaru u odnosu na januar, saopštila je njemačka savezna kancelarija za statistiku, Destatis, a prenosi agencija Frans pres.

Prethodnog mjeseca, prodaja trgovaca na malo skliznula je naniže za 0,1 procenat.

Na 12-mjesečnom nivou, međutim, maloprodaja je u februaru bila veća za 5,7 odsto, izračunali su statističari.

Ipak, kako dodaju, to je zato što je februar 2016. godine imao jedan trgovački dan više nego isti mjesec prošle godine.

Rezultati jednog od glavnih istraživanja raspoloženja potrošača, objavljeni prošle nedjelje, a koje je sproveo institut za istraživanje tržišta GfK, pokazali su da povjerenje potrošača u Njemačkoj počinje da slabi u svjetlu prijetnji od terorizma i ekonomskih neizvjesnosti vezanih za ogroman priliv izbjeglica, podsjeća francuska agencija.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!