Capital.ba

Nespreso se prilagođava ukusu Amerikanaca

20.02.2014. / 7:25

nestleBERN, Filijala švajcarskog prehrambenog giganta Nestle, Nespreso lansira mašinu za ekspres kafu za velike šolje prilagođavajući se ukusu Kanađana i Amerikanaca.

“Novi sistem VertoLajn biće revolucionaran za najdinamičniji segment tržišta kafe u Sjevernoj Americi”, objasnio je Žan-Mark Duazan direktor Nespresa.

Kafa koja se služi u doziranim količinama je u punom usponu u Sjevernoj Americi, prenio je švajcarski list 24 sata.

Prodaja ove vrste kafe je tom dijelu svijeta utrostručena u posljednje tri godine.

“Ulazimo na veoma konkurentno tržište sa veoma privlačnom ponudom. Samo tržište kafe SAD koja se služi u doziranim količinama donijelo nam je oko pet milijardi dolara”, dodao je Duazan.

Nespreso u sjevernoameričkom tržištu vidi ogroman potencijal za plasman svojih proizvoda. Amerikanci i Kanađani vole da ispijaju velike šolje kafe espreso.

Nespreso je prošle godine ostvario promet na tržištu SAD od 300 miliona dolara.

Očekuje se da će polovina rasta potrošnje kafe espreso biti ostvarena u SAD.

Koncept služenja kafe espreso u velikim šoljama je već testiran u Španiji i Portugalu. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!