Neophodna promocija domaćih proizvoda
19.04.2012. / 19:47
BANJALUKA, Ekspert za brendiranje iz Bavarske Uve Krapica istakao je danas na konferenciji “Brendiranje regija” na Kozari da je proces brendiranja, promocije i pozicioniranja domaćih proizvoda i potencijala u svijesti potrošača dug, ali da je za razvoj regija najpovoljniji.
On je naveo da opštine Kozarska Dubica, Gradiška, Laktaši i Srbac imaju veliki potencijal u oblasti poljoprivrede i energetike.
Na konferenciji “Brendiranje regija” danas je predstavljena Strategija ruralnog razvoja navedenih opština, osnovana je Lokalna akciona grupa /LAG/ i definisana međuopštinska saradnja.
Konferencija “Brendiranje regija” biće nastavljena sutra. Srna
Tagovi: brendiranje regijapotrosaciproizvodipromocijauve krapica
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]