Capital.ba

Neočekivano gube na tržištu PC-a ali i smartfonova

19.08.2017. / 8:30

PEKING,  Lenovo Grupa je neočekivano prijavila gubitak za drugi kvartal 2017. godine, nakon pada njenog udjela na globalnom tržištu personalnih računara. 

Podaci pokazuju da je i njena jedinica za smartfone nastavila da gubi novac, prenosi agencija “Blumberg”.

Najveći proizvođač računara u Kini objavio je neto gubitak od 72 miliona dolara u tri mjeseca zaključno sa junom, što je prvi gubitak u šest kvartala i znatno ispod projekcije zarade od 32,9 miliona dolara.

To je uticalo na pad vrijednosti akcija kompanije za čak 4,2 odsto na berzi u Hong Kongu, na najniži dnevni nivo u više od godinu dana.

Prihod je u posmatranom periodu pao na 10 milijardi dolara, što je blago iznad prognoze od 9,9 milijardi dolara.

Lenovo je izgubilo poziciju najvećeg svjetskog proizvođača računara pošto su kompanije HP i Del povratile kupce sa novim modelima.

Poslovi Lenova u sektoru smartfona i servera, u koje je kompanija ušla putem akvizicija vrijednih više milijardi dolara, i dalje ne donose zaradu zbog ograničenja ponude, povećanja troškova i agresivnih cijena konkurenata.

Glavni operativni direktor Djanfranko Lanči izjavio je novinarima da očekuje da će cijene osnovnih komponenti kao što su memorijski čipovi nastaviti da rastu tokom cijele godine, mada sporijim tempom. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!