Capital.ba

Nastanak i značenje BMW M logoa

20.05.2016. / 6:45

BMWMINHEN, Kada je trebalo da osmisli logo i amblem svog “M” odjeljenja, bavarski proizvođač automobila BMW je želio nešto jednostavo, a upečatljivo. Na kraju je došao do rješenja koje je već na prvi pogled prepoznatljivo svakom fanu sportskih automobila.

I dok slovo M predstavlja Motorsport i povezano je sa trkačkom istorijom kompanije, tri zakošena polja ofarbana u tri različite boje, koja daju poseban pečat amblemu, imaju svoju simboliku. S lijeva na desno, prvo polje je obojeno u nijansu plave koja se nalazi i na BMW-ovoj znački a potiče sa bavarske zastave. Sa druge strane, crvena boja vodi porijeklo od američke kompanije Texaco.

Ovaj naftni gigant je 70-tih godina 20. vijeka bio BMW-ov partner u trkačkim takmičenjima u kojima je učestvovala bavarska fabrika. Na kraju, ljubičasto polje koja se nalazi između plave i crvene, simbolizuje nekadašnje partnerstvo dvije kompanije, a ujedno predstavlja finu vizuelnu tranziciju između druge dvije boje. B 92

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!