Capital.ba

Naši lajkovi Fejsbuku donose milijarde

11.02.2012. / 18:21

NJUJORK, Naš klik mišem donio je najpopularnijoj društvenoj stranici velike sume novca, a mi i ne znamo puno o tome kako je nastao “lajk” i šta on predstavlja za kompaniju.

Fejsbuk dodatak “lajk” donio je kompaniji milijarde dolara. Ideja za to dugme nastala je 2007. godine, prenosi Bosworth. Kritičari tvrde da je Fejsbuk kopirao ideju od društvene mreže rivala Friendfeed.

U februaru 2009. “rođena” je opcija “like”. Prije nego što je usvojena, iz Fejsbuka su raspravljali o znakovima plus i minus, kao i o dugmetu koje bi se zvalo Awesome.

Najviše lajkana osoba na Fejsbuku je reper Eminem.

Pjevač iz Detroida ima 52,5 miliona lajkova, Riana ima 50,8 miliona, a Lady Gaga ima 47,5 miliona. Iz Fejsbuka su otkrili da je u 2010. godini svakih 20 minuta lajkovano 7,6 miliona stranica.

Takođe je rečeno da je po danu postavljeno 2,7 milijardi komentara i lajkovanja, što znači da je bilo 112.500.000 lajkova i komentara svakog sata, odnosno 31.250 lajkova i komentara svake sekunde, prenosi AP, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!