Capital.ba

Najviše žalbi stiže na obuću

24.08.2014. / 7:50

kupovinaBEOGRAD, Potrošači u Srbiji najčešće se žale na kvalitet obuće, pokazuje analiza Ministarstva trgovine.

Na drugom mjestu po broju pritužbi su računi za struju, gas, vodu.
Interesantno da se građani daleko rjeđe žale na odjeću, televizore, kuhinjske aparate, klima-uređaje, namještaj, motorna vozila, auto-opremu, dječje igračke i turističke usluge.

Na obuću se odnosi 14,72 odsto pritužbi, na računi za struju, gas, vodu 13,44 odsto, na računare i IT oprema 8,93 odsto, telefonija 8,35 odsto, telekomunikacione usluge 7,52 odsto, bijela tehnika 4,69 odsto. 24 Sata

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!