Capital.ba

Najbrži “Lotus” do sada

12.07.2012. / 18:27

BERLIN, Posljednja u dugom nizu edicija „Lotusa“ – „evora GTE“, od pojavljivanja na svjetskom tržištu iznenadila je i svoje tvorce postignutim uspjehom.

Pored toga što je najbrži „Lotus“ dosad napravljen, razlikuje se od drugih i po revidiranoj amortizaciji, poboljšanom enterijeru s kožnim presvlakama i upotrebi karbonskih vlakana na određenim dijelovima karoserije.

Vozilo je opremljeno sa ultralaganim 18-inčnim točkovima, koji se savršeno uklapaju u proširene blatobrane. Gume koje se nalaze u posjedu „evore“ su kao i na većini supersportskih automobila, „Pirelijeve“ – „p-ziro korsa“, a nose ih lagane aluminijumske felne.

Na ovom ručno izrađenom automobilu, motor je uparen sa AMT trkačkim mjenjačem. Dijelovi od ugljeničnih vlakana nalaze se u spoljašnjosti i unutrašnjosti automobila, a njihovom upotrebom smanjena je težina vozila za 105 kilograma u odnosu na standardni azijski model.

Pokreće ga troipolitarski V6 motor sa 444 ks, što ovaj model čini dosad najbržim „lotusom“.

Upadljiv i moderan eksterijer, kombinovan sa udobnošću i sigurnošću, doveo je do toga da je u Kini 114 modela „evore GTE“ rasprodato za svega nekoliko dana, prenose agencije.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!