Capital.ba

Modni brend Barberi ostvario rast prodaje

15.01.2013. / 14:16

burberryLONDON, Britanski modni brend Barberi (Burberry) zabilježio je porast prodaje od sedam odsto u trećem kvartalu prethodne godine, čime je “razbio” krizu koja muči mnoge luksuzne prodajne lance za vrijeme Božićnih praznika.

Ukupna prodaja se popela na 613 miliona funti (737 miliona evra) u posljednja tri mjeseca prethodne godine, nadmašivši 547 miliona funti profita koji je kompanija ostvarila u istom periodu fiskalne 2011. godine, prenosi agencija AFP.

Barberi, koji je u septembru saopštio da je profit u prvoj polovini godine bio pogođen ekonomskom krizom na ključnom tržištu – u Kini, objavio je da se prodaja u azijsko-pacifičkom regionu oporavila skokom od 15 odsto u trećem kvartalu.

Britanski proizvođač luksuzne garderobe i opreme zabilježio je ovoliki porast prodaje zahvaljujući novogodišnjim i božićnim praznicima, i rastom prodaje u maloprodajnim objektima od 11 odsto. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!