Capital.ba

Milion dolara srećniku koji predloži najbolji ukus čipsa

23.07.2012. / 16:45

NJUJORK, Lay's, poznati svjetski prehrambeni brend, pokrenuo je kampanju prikupljanja recepata za svoj novi čips.

Pobjednika će nagraditi sa milion dolara, odnosno jedan odsto ukupne prodaje u narednoj godini.

Za najbolji recept glasaće se putem Fejsbuka, a u Lay'sovoj kampanji “Izaberi ukus” osim vrste čipsa, biraće se i najbolji dizajn pakovanja.

U drugim sličnim marketinškim akcijama kupci su kreirali novo pivo za Samuela Adamsa, a Arizona Iced Tea traži svoje nove ukuse uz pomoć potrošača. “Društvene mreže najjači su alat kada se odluka o novim proizvodima prepušta potrošačima”, rekli su iz kompanije.

Iz kompanije su dodali kako će i Fejsbukova opcija “Like” biti zamijenjena opcijom “Pojeo bih ovo”.

Lay's će odabirati tri finalista, a novi čips u prodaji se očekuje početkom sljedeće godine, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Milion dolara srećniku koji predloži najbolji ukus čipsa

    1. Dimitrije

      Čips sa ukusom sira

    2. Tamara

      Čips sa ukusom lazanje