Milaković: Najviše prigovora na komunalne usluge
15.03.2016. / 11:21
BANJALUKA, Prava potrošača u Republici Srpskoj krše se u više oblasti, a prema evidenciji Ministarstva trgovine i turizma, najviše prigovora je na usluge od opšteg ekonomskog interesa, odnosno komunalne usluge, izjavio je viši stručni saradnik u ovom ministarstvu Dragan Milaković.
Milaković je, povodom Svjetskog dana zaštite prava potrošača – 15. marta, rekao da Ministarstvo ima veoma dobru saradnju sa udruženjima za zaštitu potrošača, ali da se potrošačima pomaže i direktnim kontaktom.
On je kao osnovna prava potrošača naveo pravo na zadovoljavanje osnovnih životnih potreba, pravnu zaštitu, obrazovanje, pravo na zaštitu životne sredine, koja su ustanovljena Rezolucijom UN 39/248 iz 1985. godine.
Predstavnici Ministarstva trgovine i turizma Republike Srpske, povodom Svjetskog dana zaštite prava potrošača, dijelili su u tržnom centru “Tropik” u Banjaluci informativne letke o načinima ostvarivanja prava potrošača, kao i letke sa sadržajem iz Zakona o zaštiti prava potrošača.
Rukovodilac marketing službe “Tropika” Tatjana Raković kaže da ova kompanija svakodnevno prati potrebe i zahtjeve svojih potrošača i u skladu sa njima kreira različite akcije. Srna
Tagovi: dragan milakovickomunalne uslugepotrosacipravaprigovori
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]