Capital.ba

Loše vrijeme smanjilo žeđ pivopija

08.11.2012. / 11:04

KOPENHAGEN, Slaba prodaja piva u Evropi, kao posljedica loših vremenskih prilika, je znatno smanjila profit danskog proizvođača piva, kompanije Karlsberg, u trećem kvartalu.

Čist profit Karlsberga je u ovom tromjesečju bio za čak 29 odsto manji nego u istom periodu 2011, opavši na 2,136 milijardi kruna (286 miliona evra), što je ispod prethodnih prognoza analitičara.
Zbog loših vremenskih prilika, ukupna prodaja piva u Evropi je u trećem kvartalu smanjena za dva do tri odsto. Utješno za Karlsberg je to što je povećan udio njegovog piva u evropskoj prodaji za jedan odsto.

U Istočnoj Evropi smanjen je obim prodaje “karlsberg” piva za sedam odsto, što se pripisuje smanjenju zaliha u Rusiji i proizvodnim problemima u Uzbekistanu. Vrijednost globalne prodaje ovog piva je, međutim, povećana za osam odsto – na 18,810 milijardi kruna, što premašuje prethodne prognoze analitičara.

Glavna pokretačka snaga je bilo tržište Azije, na kojem je u odnosu na treći kvartal 2011. obim prodaje piva “karlsberg” povećan za 10 odsto. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!