Capital.ba

Lidlu prija Hrvatska, nastavlja da se širi

08.09.2015. / 7:00

lidlZAGREB, Njemački Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže, ali i modernizacijom postojećih trgovina.
Lidl u Hrvatskoj trenutno broji 86 trgovina, a do kraja 2015. godine u planu je otvaranje još dvije. Počevši sa trgovinama koje će se još ove godine otvoriti u Zaprešiću i Zagrebu, Lidl kreće sa novim konceptom gradnje i uređenja svojih trgovina.

Taj koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, još veću energetsku efikasnost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce.

Prvi Lidl koji će se renovirati je Osijek Gornji Grad, u šta će biti uloženo oko 20 miliona kuna, odnosno oko 2,5 miliona evra. Poslovni dnevnik

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!