Capital.ba

Kuća “Dior” povećala prodaju 19%

26.01.2014. / 6:20

diorPARIZ, Za neke vrlo luksuzne marke, kao što je “Dior”, tražnja nije oslabila.

Dok su neke luksuzne modne kuće, kao što je “Luj Viton” ili “Guči”, smanjile stope rasta uglavnom usljed usporavanja kineske privrede, za neke vrlo luksuzne marke, kao što je “Dior”, tražnja nije oslabila.

“Što su kvalitet i kreativnost veći, to visoka moda ima više uspjeha”, izjavio je predstavnik “Diora” na otvaranju revije proljeće-ljeto 2014, dodajući da je kompanija profitirala od podmlađivanja klijentele u Americi i sticanja novih klijenata u Aziji, prenio je list Kapital.

U prvom tromjesečju fiskalne 2013-2014, završenom na kraju septembra, “Dior kutir” je povećao prodaju 19 odsto, na 369 miliona evra, dok je vrijednost samo maloprodaje skočila 23 odsto.

Odgovarajući na zahtjeve podmlađene klijentele, “Diorov” dizajner, Raf Simon, za novu sezonu kreirao je kolekciju koju karakteriše poetičnost i eteričnost. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!