Capital.ba

Kriza u Italiji pogađa i novinsku industriju

05.06.2013. / 19:34

rimRIM, Prodaja italijanske novinske industrije je u proteklih pet godina opala za petinu, dok su prihodi od reklamiranja pali na nivo iz 1991. godine, saopštila je danas Italijanska novinska federacija (FIEG).

“U proteklih pet godina, odnosno od 2007, prodaja dnevnih novina je opala za 1,15 miliona primjeraka, što je pad od preko 22 odsto”, kaže se u izvještaju Federacije, a prenosi Frans pres.

“Broj prodatih primjeraka opada od 2001. godine, uz izuzetak 2006. godine kada je zabilježen skroman rast prodaje od 0,6 odsto. Taj pad je, međutim, ozbiljniji od početka izbijanja ekonomske krize u 2008. godini”, dodaje se u izvještaju.

U pogledu prihoda od reklama za dnevne listove, prošla godina je bila najgora u proteklih 20 godina, pošto su prihodi na godišnjem nivou opali za 14,3 odsto na 7,4 milijarde evra.

Nedjeljnici i mjesečni magazini su prošli bolje od dnevnih listova, ali su takođe osjetili posljedice krize, kaže se u izvještaju.

Direktor FIEG-a, Ðulio Anselmi, pozvao je vladu da ponovo razmisli o podsticajima za pružanje podrške tom sektoru. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!