Capital.ba

Ko predstavlja prijetnju za Google?

16.08.2012. / 12:43

VAŠINGTON, „Preotimanjem“ zarade jedna kompanija iz Vašingtona zadaje posebne muke direktorima Google-a.

No, to nije Microsoft, ne brine ih ni Facebook, ni Apple. Pravi rival Google-u, na koga će morati da obrate pažnju narednih godina, je Amazon.

Google je internet pretraživač, a novac zarađuje od pretraga koje prethode onlajn kupovini. Ove komercijalne pretrage čine čak 20 odsto ukupnih pretraga na Google-u. Ono što brine direktore popularnog pretraživača, kako piše Business Insider, je sve veća tendencija potrošača da u potpunosti zaobilaze Google i direktno tragaju za željenim proizvodom na sajtu Amazona ili njegovoj aplikaciji za mobilne telefone.

Prema podacima sa ComScore-a, pretraga na Amazonu porasla je u posljednjih godinu dana za 73 odsto. Može se reći da je ovakav rezultat i očekivan. Naime, da bi ste pronašli željeni proizvod preko Google-a morate ukucati njegov naziv, pregledati date tekstualne linkove, kliknuti na neki od njih kako bi otišli do željene strane proizvoda na nekoj internet prodavnici, kliknuli kako biste stavku dodali u korpu, ubacili podatke svoje kreditne kartice, vašu adresu…kad jednostavno možete samo na Amazonu da ukucate naziv željenog proizvoda – kliknete na opciju kupi i to uz vašu uobičajenu kreditnu karticu i proizvod kreće na vašu adresu.

Kada su u pitanju mobilni telefoni, prednost Amazon aplikacije je daleko veća u odnosu na Google. Ono što dodatno ugrožava Google su korisnici Kindle telefona i tableta. Oni uglavnom posjeduju Amazon Prime nalog, što im omogućava besplatnu dostavu, pa se postavlja pitanje i zašto bi ovi ljudi uopšte koristili Google pretragu prije kupovine. Odgovor je svakako da će najprije odabrati Amazon, što je i jedan od razloga zašto ova kompanija drži jako niske cijene svojih Kindle proizvoda. Bizlife.rs

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!