Kina postaje lider u trgovini preko interneta
28.08.2013. / 18:40
PEKING, Prema istraživanju američke konsultantske kuće B&C, trgovina preko interneta na kineskom tržištu mogla bi, po vrijednosti, da zauzme vodeće mjesto u svijetu, ispred onlajn trgovine u SAD.
Kako prenosi Rojters, očekuje se da u narednih 10 godina onlajn prodaja čini polovinu potrošnje kineskih domaćinstava, prema šest odsto koliko iznosi danas.
Kinesko tržište e-trgovine zabilježilo je rast od čak 71 odsto u prosjeku godišnje, u periodu od 2009. do 2012, dok je u istom periodu taj rast u Americi iznosio 13 odsto.
Ovakva promjena u ponašanju kineskih potrošača objašnjava se činjenicom da blizu polovine kineske populacije (1,3 milijarde stanovnika) koristi internet, a skoro 80 odsto njih posjeduje smartfon ili tablet.
Do 2015. prodaja preko interneta dostići će vrijednost od oko 3.300 milijardi juana (400 milijardi evra), navodi se u studiji.
Prošle godine, vrijednost e-trgovine u Kini iznosila je oko 212,4 milijarde dolara (159,3 milijarde evra), dok je u SAD bila 228,7 milijardi dolara. Tanjug
Tagovi: e-trgovinakinalidertopvazno
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]