Capital.ba

Kina nije proizvođač jeftine robe

27.09.2007. / 7:53

ZAGREB – Ponukana štetom koju je pretrpjela ljetošnjim povlačenjem golemog kontingenta igračaka sa zapadnih tržišta, ali i nedavnim izvinjenjem Mattela, najvećeg svjetskog proizvođača igračaka, kineska vlada odlučila je poduzeti ofenzivu promjene poslovnog imidža države, piše „Jutarnji list“.

“Vrijeme je da se Kina oslobodi reputacije proizvođača jeftine robe za štandove „, jasan je Wu Zheng Long, kineski ambasador u Zagrebu. Po njegovim riječima, najveći dio loše kineske reputacije među potrošačima skrivile su zapadne korporacije svojom gramzivošću.

„Ako netko u želji da maksimizira vlastitu zaradu traži proizvođača koji će mu robu isporučiti po nerealno niskoj cijeni i u nerealno kratkim rokovima, tada se ne smije žaliti da je dobio proizvod koji kvalitetom ne odgovara visokim standardima „ rekao je Wu.

Naglasivši kako je i Mattel prošle sedmice  uz izvinjenje priložio i priznanje kako je najveći dio proizvoda povučen zbog pogreške u dizajnu, a ne loše kvalitete proizvodnje, ambasador je priču s igračaka preusmjerio prema posve drugim temama, predstavivši Kinu kao vrhunskog proizvođača visoke tehnologije.

„Mnogi možda nisu svjesni da je treći najveći svjetski proizvođač osobnih računala, grupa Lenovo, kineska kompanija koja je prije nekoliko godina u potpunosti preuzela proizvodnju osobnih računala od američkog informatičkog diva IBM-a „ rekao je Wu.

Ambasador je naglasio kako je svakome u kineskom vrhu danas jasno da percepciju kineskih proizvoda mogu i moraju promijeniti Kina i kineske kompanije, jer to nitko drugi neće za njih učiniti.

“ Kada bi svi kineski izvoznici osiguravali tako kvalitetne proizvode kao što ih proizvodi Lenovo, tada bi ljudi diljem svijeta promijenili svoje mišljenje vezano za kinesko proizvode „ zaključio je Wu.  

Učesnici razgovora koji se, na inicijativu kineske ambasade u Zagrebu, juče  vodio u HGK prisjetili su se sličnih situacija iz prošlosti. Bilo je to vrijeme kada su japanski tranzistori i fotoaparatio prvi put bili plasirani na globalno tržište i kada su ih ljudi doživljavali tek kao “loše kopije njemačkih originala”.    

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!