Capital.ba

Kampanja za podizanje javne svijesti i pozitivne promjene u percepciji upravljanja čvrstim otpadom

25.01.2013. / 7:32

LOGOTIP KAMPANJEBANJALUKA, Ministar  za prostorno uređenje , građevinarstvo i ekologiju  Republike Srpske Srebrenka Golić  izjavila je da se kroz promociju Kampanje za podizanje javne svijesti i pozitivne promjene u percepciji upravljanja čvrstim otpadom jača svijest građana Republike Srpske i mladih naraštaja, na koji način treba  razvrstavati i zbrinjavati komunalni otpad.

„Vlada Republike Srpske je  u skladu sa evropskim standardima prepoznala načine na koji treba zbrinjavati komunalni otpad što je dokazala u prvoj fazi izgradnjom regionalnih deponija komunalnog otpada u Banjaluci i Bijeljini, a sada izgradnjom još dvije u Prijedoru i Zvorniku“, rekla je Golićeva.

Ona je na sinoć održanoj prezentaciji Kampanje podizanje javne svijesti i pozitivne promjene u percepciji upravljanja čvrstim otpadom u Banjaluci istakla da su obezbjeđena grant sredstva za izgradnju strategije o načinu zbrinjavanja komunalnog otpada u opštinama Foča i Gacko.

Golićeva je istakla  potrebu za medijskom promocijom načina zbrinjavanja čvrstog otpada, naglasivši da se ne može dopustiti samo izrađivanje zakona usklađenih sa evropskim pravilima i direktivama , već da je potrebno komunalni otpad zbrinjavati onako kako je tim zakonima propisano.

„Šume i rijeke nisu mjesta gdje svoje mjesto treba da nađe komunalni otpad“, kaže Golić i dodaje da se intenzivno radi na uklanjanju divljih deponija.

Golićeva je istakla  da Republika Srpska mora da bude jedno lijepo mjesto za život, sa zdravom i čistom životnom sredinom, naglasivši da se ne smiju urušiti prirodna bogatstva bacanjem otpada na mjesta koja nisu za to predviđena i na taj način uništavati tokove rijeka, šume i poljane.

VIZUELNI IDENTITET„Napravili smo zakonske pretpostavke , samo te zakone trebamo da primjenjujemo, a primjena tih zakona zavisi od svih nas“, rekla je Golić i dodala da se podizanjem svijesti treba krenuti od najmlađih stanovnika Srpske od predškolskih ustanova i škola.

Naglasivši kako je osnovni slogan kampanje „Zapamti dobro: U prirodi sve se kreće, otpa je sirovina, a ne smeće!“, ministar Srebrenka Golić je istakla  da se kampanja najvećim dijelom finansira iz grant sredstva Kraljevine Švedske u okviru projekta „Opštinski program upravljanja čvrstim otpadom“ i dijelom iz sredstava Svjetske banke u okviru projekta „Drugi projekat upravljanja čvrstim otpadom“.

Kampanja će trajati 12 mjeseci uz mogućnost produžetka i realizovaće se na teritoriji Republike Srpske, odnosno na teritoriji osam definisanih regija u skladu sa Prostornim planom Republike Srpske do 2015. godine i to u Prijedoru, Banjaluci, Mrkonjić Gradu, Doboju, Bijeljini, Zvorniku, Foči i Gacku.

Kampanju za podizanje javne svijesti i pozitivne promjene u percepciji upravljanja čvrstim otpadom  implementira Ministarstvo  za prostorno uređenje , građevinarstvo i ekologiju  Republike Srpske, te konzorcijum koji čine Agencija za odnose s javnošću INFO 5 d.o.o.. World Media i Institut za građevinarstvo.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Kampanja za podizanje javne svijesti i pozitivne promjene u percepciji upravljanja čvrstim otpadom

    1. mali od knjige

      i kažu da Cigani nisu biznismeni