Capital.ba

Kako Njemačka štiti svoju auto-industriju?

01.07.2013. / 7:50

slikaBERLIN, Njemačka vlada blokirala je sporazum Evropske unije o ograničenju emisije ugljen-dioksida (CO2) iz automobila, jer smatra da bi taj sporazum u ovom trenutku mogao naštetiti njemačkoj auto-industriji.

Borci za zaštitu životne sredine zahtjevali su da se emisija CO2 iz putničkih automobila ograniči na 95 grama po kilometru najkasnije do 2020. godine, prenosi agencija AP.

Prema riječima portparola njemačke vlade, Georga Štrajtera, Njemačka je tražila da odluka o tom pitanju bude odložena, kako bi se u obzir uzele i posebnosti njemačke auto-industrije i premijum proizvođača kao što su Mercedes, BMW i Audi, čije su emisije CO2 iznad evropskog prosjeka.

Prosjek emisije automobila njemačkih proizvođača, prema podacima iz 2011, iznosio je 147 g/km, što je iznad prosjeka svih zemalja EU koji je te godine bio oko 132 g/km.

Evropska unija zacrtala je da će do 2015. godine spustiti prosjek na 130 g/km, što se na osnovu podataka iz 2011. može smatrati dostižnim ciljem, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!