Capital.ba

Kada je ideja spremna za tržište

23.01.2012. / 19:18

NJUJORK, Mnogi ljudi imaju velike poslovne ideje, ali sa problemima se suoče već pri samom pokušaju realizacije.

Od ideje do plasmana na tržište ima puno prepreka. Potrebno je uvjeriti se kako za ideju postoji tržište i kupci koji su spremni da plate za vaše proizvode ili usluge.

Temeljno istraživanje samog tržišta i industrije u kojoj planirate da poslujete, jedan je od prvih koraka koje treba da napravite kao preduzetnik početnik.

Odgovorite na sljedeća pitanja:

• Koje probleme rješava moja ideja?

• Koji su potencijalni kupci mog proizvoda ili usluge?

• Zašto bi neko kupio moj proizvod ili uslugu?

• Gdje će da kupe moj proizvod ili uslugu (online, u specijalizovanim prodavnicama, robnim kućama)?

• Koji su mi proizvodi konkurencija?

Stvaranje i kreiranje poslovnog modela predstavlja teži dio puta ka cilju. Nakon što definišemo sve parametre koje želimo da imamo u našem jedinstvenom poslovnom procesu, preduzetništvo nam više ne izgleda tako komplikovano kao na samom početku.

Tri su ključna aspekta vašeg poslovanja kojima morate da ovladate:

1. Informacije o industriji

2. Ciljno tržište

3. Konkurencija

Trendovi, statistika, ankete i sve druge izvore potražite u privrednim udruženjima na lokalnom i nacionalnom nivou. Nakon što ste u mogućnosti da dokažete održivost projekta, vrijeme je da krenete prema napred, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!