Capital.ba

Jahu ponovo najposjećeniji sajt u SAD

22.08.2013. / 18:10

jahuNJUJORK, Internet kompanija Jahu (Yahoo!) u julu je, poslije više od dvije godine, potisnula svog domaćeg konkurenta Gugl-a (Google) sa čela liste najposjećenijih sajtova u SAD.

Prema podacima istraživačke kompanije Komskor (Comscore), sajt Jahua u SAD je posjetilo više od 196 miliona ljudi.

Firma je tako sa prvog mjesta potisnula rivala Gugl-a, koji je zabilježio 192 miliona posjeta. Naredna mjesta zauzimaju sajtovi Majkrosofta (Microsoft), Fejsbuka (Facebook) i AOL.

Jahu je nedavno kupio platformu za blogovanje Tumblr, koja je još na julskoj listi Komskora bila samostalna. Tumblr je u julu imao 38 miliona posjetilaca.

Posjećenost web strana je važna zbog prodaje reklama koje su ključni izvor prihoda Jahua i Gugla. Jahu je posljednji put bio na čelu liste najposjećenijih sajtova u SAD u maju 2011., podsjećaju agencije.

Kompanija je u posljednjih godinu dana, od kada je na čelo stala Marisa Majer, kupila desetine malih, novoosnovanih internet firmi usmjerenih uglavnom na usluge i tehnologije za pametne telefone i tablete. Jahu se trudi da privuče više korisnika i da oživi rast svojih prihoda koji stagnira. Najveća akvizicija je bilo upravo preuzimanje Tumblra u junu za 1,1 milijardi dolara.

Jahu je pionir u svojoj oblasti i krajem 90-ih godina bio je dominantan provajder za besplatnu elektronsku poštu. Firmu je kasnije stigla konkurencija. Analitičari tvrde da se kompanija posljednjih godina uspavala i nije na vrijeme reagovala na pad prihoda od reklama. Nova direktorka sada pokušava da zaustavi pad prometa i vrati firmi staru slavu. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!