Capital.ba

Istorijski sunovrat profita Amazona

24.10.2014. / 10:56

amazonNJUJORK, Najveći internet prodavac na svijetu Amazon.com povećao je čisti gubitak u trećem tromjesečju ove godine zbog krupnih investicija i razvoja novih projekata.

Neto gubitak Amazona u periodu juli-septembar dostigao je 437 miliona dolara u odnosu na 41 milion dolara u istom periodu prošle godine, saopštila je kompanija.

Prihodi su povećani 20 odsto, na 20,6 milijardi dolara. Analitičari u anketi Blumberga, prognozirali su neto gubitak kompanije na nivou od 331,4 miliona dolara, uz prihode od 20,9 milijardi dolara.

U prethodnom kvartalu Amazon je otpisao 170 miliona dolara sa slabim prodajama smartfona “fajr” (Fire), puštenim na tržište u julu ove godine. Prodaja smartfona se pokazala prilično slaba i kompanija je bila prinuđena da osjetno spusti cijene “fajra”.

Rashodi za “tehnologije i sadržaj”, koje uključuju razvoj novih proizvoda, licenciranih muzičkih i video sadržaja, kao i osnivanje centra za obradu podataka u trećem kvartalu su povećani 40 odsto, navodi Amazon.com.

Prema prognozi, Amazon će u četvrtom tromjesečju ostvariti 27,3 do 30,3 milijarde dolara profita ne računajući jednokratne faktore.

Akcije kompanije su u četvrtak poslije objavljivanja tromjesečnih rezultata, pale osam odsto. Od početka godine njihova vrijednost je smanjena 22 odsto. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!