Capital.ba

Ikea ulazi i na tržište Južne Amerike

10.10.2018. / 15:02

STOKHOLM – Kompanija Ikea planira da se narednih godina proširi na oko dvanaest novih tržišta, među kojima je i tržište Južne Amerike, u sklopu nastojanja da dosegne tri milijarde potencijalnih kupaca do 2025. godine.

Švedski proizvođač nameštaja će sledećih godina otvoriti prodavnice u Čileu, Kolumbiji i Peruu preko nove Ikeine franšize nazvane “Falabelja”, u okviru prvog koraka za ulazak na tržište Južne Amerike, saopštio je davalac franšize Inter Ikea za njujoršku agenciju “Blumberg”.

Inter Ikea, koja je vlasnik IKEA koncepta i IKEA brenda, saopštila je i da kompanija planira da počne sa prodajom svojih proizvoda u Meksiku, Estoniji, Ukrajini, Portoriku, Omanu, Luksemburgu, Makauu i na Filipinima.

“Do 2025. godine, imamo potencijal da dosegnemo i sarađujemo sa tri milijarde ljudi”, izjavio je izvršni direktor Inter Ikea Torbjorn Lof.

Novi planovi širenja poslovanja predstavljeni su nakon što je Inter Ikea prijavila povećanje maloprodaje od 4,5 odsto u godini zaključno sa avgustom.

Naime, ukupna maloprodaja, koja podrazumeva i prodaju proizvoda i usluga, porasla je na 38,8 milijardi evra sa 38,3 milijarde evra iz perioda godinu dana ranije.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!