Capital.ba

Ikarbus: Neosnovano diskvalifikovani sa tendera

10.11.2012. / 15:06

BEOGRAD, Rukovodstvo “Ikarbusa” tvrdi da je to preduzeće neosnovano diskvalifikovano uslovima tendera za nabavku 180 autobusa za potrebe beogradskog GSP i navodi da od gradskog prevoznika nije dobilo avans za ranije naručena vozila.

Čelnici “Ikarbusa” navode, reagujući na izjavu gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa da to preduzeće stalno kasni i ne poštuje dogovorene rokove isporuke, da je u junu ove godine potpisan sa GSP-om ugovor o kupoprodaji 32 autobusa, ali da fabrika iz Zemuna još nije dobila nijedan dinar po osnovu avansa za taj posao. Da je grad ispoštovao svoje ugovorene obaveze, građani Beograda bi se svakako ove zime vozili u novim i modernim autobusima, navodi se u saopštenju.

Đilas je, međutim, juče rekao da će saradnja sa “Ikarbusom” biti nastavljena, ali samo pod uslovom da se ono što se potpiše i plati, isporuči na vrijeme. “Neće Beograđani biti ucijenjeni od strane ‘Ikarbusa’ da čekaju”, rekao je Đilas.

Istakavši da “Ikarbus” sada postoji zahvaljujući gradu, Đilas je kazao da je Beogradu potrebno 200 autobusa u roku od šest mjeseci, a “Ikarbus” ne može da ih proizvede za dvije godine. Gradonačelnik je kazao da je grad od “Ikarbusa” naručio 25 autobusa i potpisao ugovor za isporuku još 32 autobusa u decembru, ali da oni neće stići na vrijeme, već, u najboljem slučaju, na proljeće. Grad će, prema riječima Đilasa, uprkos nepoštovanju rokova isporuke nastaviti da sarađuje sa “Ikarbusom”.

Ikarbus se, inače, žalio Agenciji za javne nabavke Beograda i republičkoj Komisiji za zaštitu potrošača jer smatra da je neosnovano diskvalifikovan uslovima tendera za nabavku 180 autobusa za potrebe gradskog prevoznika.

Podsjećajući da 80 odsto voznog parka GSP Beograd čine autobusi “Ikarbusa”, čelnici te fabrike pitaju ” zašto u vrijeme velike svjetske ekonomske krize, kada sve države, pa i one najrazvijenije, štite svoja preduzeća i svoju proizvodnju, naš grad nama čak ne daje ni priliku da se borimo za posao”. Razlika u cijeni između “Ikarbusovog” autobusa i „najboljeg proizvođača” je 30 odsto u korist “Ikarbusa”, tvrdi poslovodstvo tog preduzeća, uz napomenu da će navedenu razliku u cijeni platiti žitelji Beograda.

Đilas je naveo da sa direktorom “Ikarbusa” ne razgovara od marta, kad je “sebi dodijelio platu od 230.000 dinara” i da je tražio od Ministarstva ekonomije da ga smjeni.

Čelnici “Ikarbusa” tvrde u saopštenju dostavljenom Tanjugu da platu direktora određuje UO preduzeća, uz napomenu da je plata koju navodi Đilas “znatno niža”. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!