Ibrišagić–Hrstić: Promocijom istaći važnost kupovine domaćih proizvoda
19.11.2013. / 16:06
BANJALUKA, Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske promocijom domaćih preduzeća nastoji da istakne važnost kupovine domaćih proizvoda da bi bila očuvana privreda u Srpskoj, izjavila je danas resorni ministar Maida Ibrišagić–Hrstić tokom posjete preduzeću “Krajina klas” u Banjaluci.
Hrstićeva je istakla da “Krajina klas” s pravom nosi epitet vodećeg pekarsko-slastičarskog preduzeća u Republici Srpskoj s obzirom na profesionalnost zaposlenih i kvalitet proizvoda koji se nude potrošačima, saopšteno je iz resornog ministarstva.
Direktor “Krajina klasa” Saša Trivić potvrdio je da preduzeće zapošljava 250 radnika, te da pekarskim i poslastičarskim proizvodima pokriva tržišta Republike Srpske, Federacije BiH i Slovenije.
Posjeta je organizovana s ciljem promocije domaćih preduzeća koja ostvaruju uspjeh u poslovanju na tržištu u Republici Srpskoj, odnosno koja svoje proizvode izvoze na tržišta u inostranstvu. Srna
Tagovi: krajina klasmaida ibrisagic-hrsticpromocijasasa trivic
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]