Capital.ba

Huawei: Veća prodaja, a manja dobit u 2016. godini

13.02.2017. / 15:45

PEKING, Kineska kompanija Huawei je tokom prošle godine značajno poboljšala svoju poziciju na tržištu proizvođača pametnih telefona te je prodala više takvih uređaja u odnosu na 2015. godinu. No, firma je zabilježila manji profit u odnosu na 2015. godinu.

Dok je 2015. godine zabilježen operativni profit od 2,2 milijardi dolara, prošle godine je zabilježen operativni profit od 2 milijardi dolara. Stvarni cilj firme bio je operativni profit od 2,5 milijardi dolara.

Iako je, dakle, prodao više pametnih telefona u odnosu na 2015. godinu, tokom 2016. godine Huawei se odlučio na strategiju koja predviđa znatna ulaganja u marketing i oglašavanje. Osim promocije uređaja, to uključuje i određene olakšice te pogodnosti za trgovce i operatere koji su odlučili u svoju ponudu uvrstiti proizvode firme Huawei.

Iz toga proizlazi i podatak da je firma uprkos većem broju prodatih uređaja, ostvarila manji profit.

Što se tiče budućnosti, u Huaweiju su se odlučili na novi cilj – do kraja godine udvostručiti profit na nivo od 4 milijarde dolara, što bi se trebalo postići pomoću različitih mjera kako što je smanjenje troškova i dalje povećanje prodaje. Gdeinvestirati.com

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!