Capital.ba

Hrvati povećali onlajn šoping 30 odsto od ulaska u EU

03.07.2015. / 18:29

zagrebZAGREB, U Hrvatskoj konstantno raste kupovina preko interneta budući da su nestale carinske barijere poslije ulaska zemlje u Evropsku uniju, a podaci za maj pokazuju da 81 odsto korisnika kartica povremeno kupuje onlajn u odnosu na 73 odsto koliko je to radilo u istom mjesecu prošle godine.

Poslije priključenja Hrvatske Uniji, 30 odsto korisnika kartica povećalo je veb-potrošnju.

Prema rezultatima istraživanja Masterindeksa (MasterIndex), 28 odsto ispitanika je u internet-šopingu jednom nedjeljno do dva puta mjesečno. Najviše kupuju odjeću, obuću i modne dodatke (60 odsto), zatim elektroniku (48 odsto), a samo 17 odsto njih pazari u domaćim veb-trgovinama, piše Večernji list.

Onlajn kupuju uglavnom zbog povoljnijih cijena i popusta (71 odsto), a polovina njih zato što ne moraju fizički da idu u prodavnicu.

Poraslo je i korišćenje beskontaktnih plaćanja sa 15 odsto u maju prošle godine na 35 odsto u maju 2015.

Među mobilnim plaćanjima najpopularnija su ona SMS-om, koje koristi 80 odsto ispitanika, a sa 20 na 26 odsto rastao je i m-banking. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!